39 Defekt (20)


Defekt, inte riktigt komplett.

10 kommentarer:

  1. Lite annorlunda tolkning på temat, som jag gillar!!!

    SvaraRadera
  2. Det var väl en trevlig tolkning på temat. Du har så många vackra foton här!

    Tack för din kommentar hos mig idag och grattis till att lyckas så bra med orkidéerna. Det är inget element under fönstret där mina står, men det kanske blir för mörkt för dem.

    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Fint tolkat! Gillar enkelheten med några kvistar som balanserar bilden, snyggt!

    SvaraRadera
  4. Ännu en härlig smart lösning från dig!

    SvaraRadera
  5. Det behövs inte mycket för att bli defekt när man blir gammal, torr och skör... Bra tolkat!

    SvaraRadera
  6. Men väldigt stämningsfullt...

    SvaraRadera
  7. Underbar tolkning som får mej att le stort. Inte snällt mot de gamla ensamma defekta lövet precis mitt leende!!! ;D

    SvaraRadera
  8. underbart vacker komposition med de rätta färgerna för ett defekt vinterlöv!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!