207 Mörker (295)


Världens vackraste mörker när solen går ner bortom sjön.

4 kommentarer:

  1. Ett skådespel man aldrig tröttnar på. Vackert!

    SvaraRadera
  2. Du är modig själv törs jag inte ta in sådana foton för att inte bli tjatig!
    För de är otroligt vackra och det finns många teman som täcker en foto
    som detta!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar solnedgångar. Kan aldrig bli tjatigt för mig, hoppas jag inte skrämmer bort någon med upprepningar i olika teman...
      Hmmm, blev lite inspirerad faktiskt, kanske kan jag fixa några fler teman på sena höstkvällar framöver...? ;)

      Radera
  3. åååå denna underbara himmel som verkligen varierar i färger!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!