340 Vinter (46)


Vinter när den är som vackrast.

16 kommentarer:

  1. Så fantastiskt vackert du har fångat ljuset!

    SvaraRadera
  2. Underbart, en riktig Vinterdag! Så man skulle vilja
    kliva in i fotot och vandra omkring där!!! ;D

    SvaraRadera
  3. oj, vilket fint djup du fått i bilen, med alla ljus/skugga partier! Du kan göra det enkla till det vackraste! En sån bild jag vill ha som tavla.

    SvaraRadera
  4. Absolut - vilket fint ljus!

    SvaraRadera
  5. Vackrt bestrött med florsocker!

    SvaraRadera
  6. Härligt frostigt! Måste ha varit en fantastisk fotorunda.

    SvaraRadera
  7. Frostig, vackert florsocker :-)

    SvaraRadera
  8. Väldigt vacker vinterbild, speciellt som vi tittar ut och ser grå himmel och slask.

    SvaraRadera
  9. Så fint...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  10. Otroligt vacker bild! Det är så där jag tycker natruen ser ut ibland, sen tar jag fram kameran och fotar och när jag kommer hem och ser bilderna så blir jag alltid så besviken. Men du har verkligen lyckats får fram ljuset, djupet och gnistret i bilden.

    SvaraRadera
  11. Verkligen, helt underbar glittrig vinterbild.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!