96 Glada (365)


Glada tomtemor kommer fram varje jul.

Men nu är glädjen störst för att jag är i mål - för fjärde gången i 365- utmaningen. Nu tar jag ett vilo-år igen, minst.
Tack för all stöttning och alla fina kommentarer. Tack för inspiration och kunskap som jag fått från alla duktiga fotografer. Naturligtvis kommer jag att fortsätta besöka er som fortsätter med nästa års utmaning.
Själv kommer jag att hålla till i min trädgård Charlottas garden

God fortsättning
alla underbara fotografer

och 
Gott Nytt År!

11 kommentarer:

  1. God fortsättning och grattis till målgången! Själv har jag ett gäng bilder kvar, men jag har ännu inte gett upp :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till avslutad utmaning! Jag vill önska även dig en god fortsättning och ett gått nytt år:-)

    SvaraRadera
  3. Grattis till målgång! Jag har några teman kvar, men ska göra mitt yttersta för att klara dem nu i dagarna. Tycker det är minst sagt SVÅRT nu, så kommer nog bli några egna teman till.
    Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR med mycket tid för trädgårdsarbete, för det tycks du gilla. :)

    SvaraRadera
  4. supergrattis och tack för ett bra följe!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Hoppas du kommer tillbaka riktigt snart! Gott nytt år :)

    SvaraRadera
  6. Grattis Charlotta! Njutit av dina fina djur- och växtbilder! Vi kommer säkert att stöta på varandra när vi kikar in till den flitiga fotograferna! Kram och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till väl utförd utmaning. Alltid roligt att besöka din sida och jag har lärt mig mycket om naturen genom dig. Tack själv för alla kommentarer under året.

    God fortsättning och ett riktigt Gott Nytt år!

    SvaraRadera
  8. Fjärde året, jo jag tackar, jag! Och jag tackar för alla fina kommentarer du skrivit på min blogg. Jag ska försöka besöka din trädgårdsblogg under det kommande året och njuta av dina fina bilder därifrån. Gott nytt år och ha en bra fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  9. Grattis till målgång och tack för det här året. Det har varit så roligt att följa dej. Gott nytt å.!

    SvaraRadera
  10. Hahaaa... Klart du inte hänger med för det är väl fullt med U hos dej! Om de kommer hit bryter de bena för här är glatt värre!!! Just nu försöker vi hålla liv i ett par små barnbarn som vill se mormors fyrverkeri! Jag är tveksam att komma ner till avskjutningsrampen! Blir väl att fira en ner med rep dit och pjäsen under armen så vådligt värre!!!
    Så tyck inte synd om mej och absolut inte att jag är tvungen att klara mej utan dina foton! Skulle behöva låna även dina 52 för att klara nästa års Utmaning! Sen har jag sällskap av en ny vän vid namnet ERROR!!!
    Dök bara upp helt plötsligt och gör inte livet lättare! Men din månadsbilder kommer jag ta efter och har hittat ett ställe där jag hoppas på intressant resultat ifrån!
    Lycka till i din trädgård och jag kommer smyga in där som jag gjort detta året! Förresten ser inte Citrusträdet så glad ut men törs inte plantera om det fast jag fick hem jorden i Julas! Skall nog hålla mej till Orkidéerna som blommar hela tiden!!! BAMSEKRAM kompis :D

    SvaraRadera
  11. God fortsättning och gott nytt år önskar Skalsidan er alla fotografer!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!