250 Regn (314)


Regn på ringblomman.

8 kommentarer:

  1. Uppfriskande och vackert med regndropparna på blomman.

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert! Och tänk att dropparna hänger kvar i lodrätt läge!

    SvaraRadera
  3. Måste säga att fotoutmaningen fått mig att se fördelar där jag tidigare inte såg något bra. Regn på blommor blir verkligen till vackra bilder.

    Kram till dig. Hoppas mamma mår bättre. Alltid obehagligt när hälsan vacklar.

    SvaraRadera
  4. Regn på blommor gör sig bra på bild.

    SvaraRadera
  5. Åh måste börja med ringblommor igen men tror inte fröna hinner gro för det är lite mycket sork! Jag har för tillfället en extra hund som nosar omkring! Så det har nog blivit tillökning av de sma undir jodar!!! Kram ;D

    En dryg vecka till sen slipper jag den lilla yrhättan! Värst är att hon fryser och skall badas 2 ggr i veckan(som jag inte har hjärta att göra i kylan)! Hoppas nästa gång att hon är ok för det är jobbigt om det är nått fel! Jag ser inga fel hon uppför sej som min men är så ung så vi får se! inget extra men hon lyckas ändå få i sej lite, suck!!! ;)))

    SvaraRadera
  6. Vackert med alla dropparna.

    SvaraRadera
  7. Supervackert! Ska allt så ringblommor igen till våren!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!