119 Hälsa (54)


Hälsa på blåmesen, han vinkar åt dig!

17 kommentarer:

  1. Vinkar tillbaka. Snart är den jobbiga vintern över för de små fåglarna. För första gången har jag sett övervintrande gråsiskor hos oss och inte bara en utan hela flockar. Det är nog på gränsen för vad dom klarar av för jag ahr fått ta hand om två döda siskor vid vårt fågelbord och flera har sett ut som små ruggugglor.
    Jag gillar den trassliga bakgrunden på din bild.

    SvaraRadera
  2. hej hej, men jag tror den fryser om fossingen. :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt fångat ögonblick. Känner verkligen att den hälsar :).

    SvaraRadera
  4. Hej hej, blåmes...väldigt fint fångat på bild.

    SvaraRadera
  5. Vilken gullig och trevlig tolkning!

    SvaraRadera
  6. Så hjärteknipande söt! Blåmesar är ju underbara. :)

    SvaraRadera
  7. hihi. Hej på dej lilla blåmes :=)

    SvaraRadera
  8. nämen du är ju för kul med fåglarna! Du har väl en särskild kontakt med dem?! Söt!

    SvaraRadera
  9. Det var mig en trevlig liten pippi :) Hoppas du vinkade tillbaka!

    SvaraRadera
  10. Så bra tolkning och fint fångad liten pippi!

    SvaraRadera
  11. Undrar om det inte har fastnat nått under foten annars är det säkert bara lite gymnastik för att hålla värmen!!! ;D

    SvaraRadera
  12. Hej, hej!
    Fin tolkning på temat.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!