319 Trappa (181)


En trappa mellan etagerna i trädgården.

13 kommentarer:

  1. Vilken härlig blommig inramning till den trappan. Är det från din vackra trädgård?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min underbara trädgård med massa vackra inslag. Gäller bara att hitta vinklar och beskära bilder, så ser det bättre ut än i verkligheten. ;)

      Radera
  2. En så vackert hemma-hos-bild!

    SvaraRadera
  3. Förstår varför U gillar din trädgård men har svårt att orientera mot Vinterfotona! Ser inte ur som samma ställe och hur mycket trädgård har du?! Undrar om jag skulle orka plocka ogräs OCH beundrar dej som orkar! SNYGGT!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ogräset har också rätt att leva...
      Behöver inte plockas bort jämt och ständigt. :) Ett röj per rabatt och säsong (om man orkar) och så plockar man nåt när man ändå smyger omkring med kameran och bara njuter.

      Radera
  4. Så vackert! Älskar dina fin aklejor!

    SvaraRadera
  5. Så vackert den ligger den lilla trappan.

    SvaraRadera
  6. Wow! Vilken färgprakt och vilket fantastisk ljus i bilden!

    SvaraRadera
  7. Men wow vilken läcker trappa. Och det är alltså sådär som scharlakansaklejor ska se ut... min är en dvärg i jämförelse. Måste flyttas...
    Underbar färgsprakande bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om scharlakansaklejor vet jag inte, jag kallar mina för pastellaklejor när de har långa sporrar.
      Antagligen många namn på ett kärt barn.

      Radera
  8. Underbart! Vacker blomsterprakt som omgärdar trappan.

    SvaraRadera
  9. på den trappan blir man väl stående för att beundra blommorna! Väldigt vackert foto!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!