252 Rock (240)


Kavajslaget på en rock.

7 kommentarer:

  1. Bilden blev bara bättra av att du bara fotade en detalj av rocken. Snyggt! :)

    SvaraRadera
  2. Det här gav mig inspiration till temat i fråga. Smart tänkt! Ändå förstår man direkt när man ser detaljbilden vad det föreställer.

    SvaraRadera
  3. Snygg tolkning till temat, för jag har funderat hur jag ska lösa det.

    SvaraRadera
  4. Snyggt fotat och jag gillar den tolkningen!

    SvaraRadera
  5. Nja nu vill jag rätta dej!!! Det är ett ROCKSLAG ej kavajslag som ju återfinns på kavaj! Så här fick du till dubbel rock!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska sanningen fram så är det nog en kappa... men tillräckligt lik en rock för mig. ;)

      /Charlotta

      Radera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!