88 Förändra (288)


Den härliga hösten har en förmåga att förändra utseendet på trädgården.

8 kommentarer:

  1. En färgsprakande förändring! Vackert :)

    SvaraRadera
  2. Förändrar med färg, till att börja med i alla fall...

    SvaraRadera
  3. Så vackert med dom röda bladen i trädgården.

    SvaraRadera
  4. Hmm... då kanske jag skall sätt ut min lilla som jag inte vet så mycket om utom att den tydligen inte fungerar i min zon! Underbart härlig!!!! BAMSEKRAM ;D

    SvaraRadera
  5. Oj, vilken färgprakt och vilken vacker form på den japanska lönnen! Den hade jag gärna velat ha i min trädgård, men jag förstår att bor man i zon 6 får man nog tänka sig något annat i rabatten.

    SvaraRadera
  6. Oh, så vackert och vilka färger. En sån skulle jag kunna tänka mig i min trädgård.

    SvaraRadera
  7. Vilken FANTASTISK färg, verkligen!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!