338 Vilse (178)


En brännässla som har kommit vilse.

5 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt hur vissa växter kan komma upp på de mest konstiga och ogästvänliga ställen. Jag och brännässlor är inte riktigt kompisar, jag river upp alla jag ser på min tomt.

    SvaraRadera
  2. Oj så märkligt att den växer uppe i trädet men det verkar vara ett ogräs som klarar det mesta. Kul att du såg den där uppe.

    SvaraRadera
  3. Jag läste inte texten först....och letade efter en katt!! Ha ha så tokigt det kan bli!

    Ja det var ett märkligt ställe för brännässlan, men där överlever den nog inte så länge.

    SvaraRadera
  4. Hahaa... Har U varit i farten igen! Kul att de försöker göra lite humor i din trädgård! Om du sen lyckas fånga dem på bild som denna, har du din Bula utan att offra dej på annat sätt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. När växterna själva får välja kan de växa på de mest konstiga ställen. :)

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!