232 Park (211)


Alphems arboretum, en annorlunda park, fylld av träd och sten.

10 kommentarer:

  1. Vacker komposition och rofyllt foto på fin park :)

    SvaraRadera
  2. Gillar parken men för mycket gräs som kan bli ogräs! Tror en Japansk mini Park med sten skulle passa mej! Då slipper man känna sej dum mot din egna Parktomt! Mina släkting som är gift med en Japan vars föräldrar kom och hälsa på en gång! Pappan använde en liten sax(snudd på nagelsax) och skötte 3000 m2 perfekt under sitt besök! Han blev hysterisk när vi tog fram gräsklipparen för enligt honom så trasades grässtråna kanske nått för dej, hahaa..!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har funderat på grön Asfalt men även där kommer ogräset!!! ;((

      Radera
  3. Fint med de mossiga stenarna i den lummiga miljön.

    SvaraRadera
  4. så vackert och jag vill ha de där stenarna hemma hos mig ;-)

    SvaraRadera
  5. Träd är ju vackra och stenar kan vara väldigt dekorativa, så varför inte...tycker det låter som en trevlig park.

    SvaraRadera
  6. Så fint. Den parken önskar jag mig lite närmare hit.

    SvaraRadera
  7. Stenar är väldigt dekorativa och den ena är inte den andra lik så man tröttnar inte på dom. Spännande park.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!