83 Fynd (302)


Så här års är varje liten flox-blomma ett stort fynd.

4 kommentarer:

  1. Och ett trevligt fynd. :)

    SvaraRadera
  2. Nog är det ett fynd :-), för alla mina är helt vissna nu.

    SvaraRadera
  3. Blir alltid glad och orolig åt sådana fynd så de inte blir förstörda och nallar på reservförrådet som byggts upp för vintern!!! ;D

    Sv: Åhhh de sma undir jorda!!! De som hjälper till att luckra upp! När vi kom för två år sen så snubbla vi på dem överallt! Några var inte glada att vi flytta hit så de flytta! Jag fick inte ens klippa gräsplätten för min Tjej då hon var rädd jag skulle skada dem eller deras gångar! De som stanna har mer att dela på och det är därför jag inte stödmater dem! Tror de börjar gilla vitlök också!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Tänk att en halvvissen floxblomma kan bli så fin på bild!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!