313 Tiden (293)


Nu är tiden inne att börja mata småfåglarna igen.

6 kommentarer:

  1. Underbara färger och så fint med det svarta fågelhuset som bryter av.

    SvaraRadera
  2. Vackrare matplats än det där måste vara svårt även för en talgoxe att hitta.

    SvaraRadera
  3. Nix pix här matas inget för de får gå på diet! På förra stället var det lättare men här kommer det bara gynna små rackare utan vingar! Har tillräckliga problem att få behålla vissa växter och isolermaterial! Där är jag hård men saknar det massor för det har varit en glädje med alla Domherrar jag sett! Vill inte se den synen som jag fick se när vi flytta hit så din katt skulle bli fet att bo här! Då hade jag kanske ändrat mej men med allergier så får man ta det lugnt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Å så fint med talgoxen som sitter där i det glödande havet av höstlöv. JAg har sett i buskarna utanför vårt köksfönster att dom kommer och kikar lite nyfiket. En morgon vaknade jag av att dom satt och pickade på fönstret. Då är det verkligen dags.....

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild. Härliga färger!

    SvaraRadera
  6. Jag matar småfåglarna, men väntar nog en tid till innan jag börjar.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!