341 Vinterblommor (35)


Frostnupna vinterblommor i form av alunrotens fröställningar.

8 kommentarer:

  1. Det blir så fint med frosten på fröställningen, ser ut som den var doppad i socker :)

    SvaraRadera
  2. Det var en enormt vacker vinterblomma!

    SvaraRadera
  3. Vacker vinterblomma! Snö och frost gör naturen vacker.

    SvaraRadera
  4. Så vacker den vinterblomman är. Sköna kontraster mellan den vissna blomman och den vita snön.

    SvaraRadera
  5. Tänkte precis som KerstinA - sockerdoppad! Så vackert när det är frost på växter och träd!

    SvaraRadera
  6. Tänk att den är minst lika vacker i vinterskrud som när den har sina sommarblommor på! Fönstret inne hos mig tillhör en av bodarna vid mitt sommartorp som jag tittade till i helgen...

    SvaraRadera
  7. Även om kanske mina vinterblommor har mer färg, precis som du säger, är ditt fotografi mer vintrigt. Jättevackert foto precis som dina andra. Kul att se!

    SvaraRadera
  8. Vacker som en snöstjärna.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!