169 Kärlek (144)


En hel buske kärlek i rabatten.

14 kommentarer:

  1. Vilken fin bild med härligt ljus

    SvaraRadera
  2. LOVE IN THE EAR!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  3. Härlig färg på den bilden! Så vackert fotat på en vacker blomma.

    SvaraRadera
  4. Gud så vackert, vilka färger, vilken skärpa:-)

    SvaraRadera
  5. underbar bild! Komposition, färger, lyster... går rakt in i hjärtat!

    SvaraRadera
  6. Underbara färger och fint ljus.

    SvaraRadera
  7. Så fina mot den gröna bakgrunden!

    SvaraRadera
  8. Helt underbara, men blommar de hos dig?! Jag bor ju i Stockholm, men hos mig har de nyss tittat upp.

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg tolkning! Har de redan slagit ut hos dig? Här har jag ännu inte sett några även om jag befinner mig i zon 2. Underbart!

    SvaraRadera
  10. Vad kul o annorlunda att du valde det här temat. Och underbart återgivet!

    SvaraRadera
  11. Fin! Ja det är verkligen kärlek :)

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!