364 Övergiven (149)


Han var övergiven, men inte längre. En riktig liten pälskling är han!

8 kommentarer:

  1. men så mjuk go' och mysig han ser ut att vara! Förstår att ni trivs med varandra.

    SvaraRadera
  2. Fy för alla dom som överger sina katter!! Han hade tur som kom till dig och fick ett hem igen.

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att han hitta ett gott hem. Så förtjusande han är.Ser ut att njuta av tillvaron.

    SvaraRadera
  4. Så fin! Tur att han hittade ett bra hem. Mina föräldrar har en liten Nisse på 20 år (!) som inte heller hade ett hem från början. Nu regerar han i huset. Själv har jag fyra lagårdskatter som bestämt sig för att ha mig som matte.

    SvaraRadera
  5. Ingen ska behöva vara övergiven! En stilig kille!

    SvaraRadera
  6. Är tacksam och glad för alla som vill ta hand om övergivna katter som det tyvärr finns alldeles för många av. Vad fin han är.

    SvaraRadera
  7. Underbart... :-)...alla teman med din katt, som är en stilig kille. Återkommer gärna till din blogg igen. Tack för kommentaren i min blogg.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!