335 Vardag (287)


Så här startar jag min vardag, det är en ständig kamp om tidningen.

8 kommentarer:

  1. En kelen katt som vill gosa med matte på morgonen. :)

    SvaraRadera
  2. Javisst ja, så var et att ha katt! Fint fångad morgonstund.

    SvaraRadera
  3. Haha, det riktigt KÄNNS hur tung katten gör sig mot handen!

    SvaraRadera
  4. :=) Sitter här och ler när jag ser bilden.

    SvaraRadera
  5. Åh, ser trots allt väldigt mysigt ut :)

    SvaraRadera
  6. Åhh.. jag har en annan fyrbent som försöker att sabba mitt datoranvändande (trycksvärta är jag allergisk mot)!!! Okey det gäller att lyckas stå emot även om det är svårt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Ingen morgon utan sudoku!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!