218 Nära (285)


Den som bor här har i alla fall nära till grannarna...

8 kommentarer:

  1. ...som sagt, nära till vattnet också.

    SvaraRadera
  2. Precis min tanke också, nära till vattnet :-)

    SvaraRadera
  3. Och jag upprepar: nära till vattnet också.

    SvaraRadera
  4. Det verkar vara nära till både det ena och det andra, utom staden, vad jag kan se. Egendomliga, inte så vackra, bostadslådor, men kanske trevliga på insidan. Kanske lite väl nära vattnet om vädret visar sin vresiga sida.

    SvaraRadera
  5. Ni anar kanske att jag inte är någon kust-fantast... .som inte själv kom på att det var nära till vattnet. ;D
    Ärligt talat tror jag inte det är bostadslådor med grannar heller, de står utanför akvarellmuséet i Skärhamn på Tjörn. Det är säkert någon form av ateljéer. Hur som helst, väldigt estetiskt tilltalande byggnadsplats i alla fall.
    /Charlotta

    SvaraRadera
  6. Ja akvarellmuseet har nära till vattnet, hahaa..! Men det var verkligen olika byggnader som musett innehöll! Men som det går att läsa om det är det säkert dels träningslokaler för akvarellmålningar dessa lådor men kan nog användas till allt utom övernattning!!! Kram ;D

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!