17 Bjudning (337)


Sommarens bjudning - lavendelnektar


5 kommentarer:

  1. WHOW! Vilken skärpa du fick vid förstoringen! Härligt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Fin bild, liknar lite en av de jag haft med i utmaningen. :D

    SvaraRadera
  3. Jag har kommit lite ohjälpligt back med både min egen blogg men mest av allt att uppdatera mig på era andras fina bilder. Håller som bäst på att beta av. Som vanligt har du väldigt många fina naturbilder. Denna var helt underbar.
    Ska du vara med nästa år? Jag kommer göra ett försök att vara med även nästa år. Om du inte är med får jag tacka för fina bilder under dessa två år och tack för dina kommentarer inne hos mig.
    Önskar en trevlig söndag. Kram

    SvaraRadera
  4. Tyckte bara det var roligt att bilderna liknade varandra. Skulle man bara lägga in bilder som är helt olika alla andras skulle utmaningen bli ett omöjligt uppdrag. :)

    SvaraRadera
  5. Härlig närbild och underbara färger och dessutom bra skärpa. Snyggt jobbat.

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!