62 Exakt (323)


Jag minns inte exakt hur jag gjorde, men det blev ganska häftigt.

6 kommentarer:

  1. Det vore intressant om du kom på vad du exakt gjorde för det blev en mycket intressant bild. Spännande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När man leker runt i photoshop så kommer man ju inte alltid ihåg... Jag är inte så strukturerad och skriver aldrig "recept" på redigeringar. Jag brukar alltid göra ett nytt lager som jag trixar med - något av alla filter-alternativen var det som "krullade ihop" linjalen. När jag såg resultatet drog jag i reglaget för genomskinlighet tills jag tyckte att de två lagren blev till "en bild".

      Radera
  2. Ja visst blev det häftigt. :)

    SvaraRadera
  3. Ibland önskar man att man skrev ner alla steg man gjorde när man lekte med ett foto ;)
    Coolt blev det!

    SvaraRadera
  4. Huhmmmm.... lekstuga i Photoshop!!! Hjälpte Gubben idag med Word å helt plötsligt hade det blivit för mycket så jag radera hans viktiga protokoll! (brukar hjälpa honom då de har gamla papper hur det ska presentera för kunder och inga riktiga mallar! Så han jobbar helg när han inte är hemma och ibland hjälper jag till att snygga till deras protokoll och mallar via mejl)! Kul motiv till nått du inte vet EXAKT vet hur det blev, hahaa....! Varför inte be U göra nått mera Exakt!!! Kram ;D

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!