350 Värme (221)


Rosorna trivs bra i den här sommarens värme.

7 kommentarer:

  1. Värme och vatten gör susen för växtligheten. Vatten uppifrån har det varit dåligt med där jag bor, men vattenkannan har blivit flitigt använd.

    SvaraRadera
  2. Vilken speciell och vacker färg det är på rosorna!

    SvaraRadera
  3. Så vackra - vilken färg!

    SvaraRadera
  4. Så vackert och bilden i sig är full av värme:-)

    SvaraRadera
  5. Underbart vacker färg på rosorna.

    SvaraRadera
  6. Värme!!!!!!! Vi hade 13 grader igår och idag orkar jag inte titta efter! Du måste snott solen med hjälp av U för alla foton blir gråa här! Typiskt sörlänningar, uppss man byter väl när man flyttar norrut ELLER! Är svag för den färgkombinationen behöver jag inte berätta!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt vackra rosor! Jag älskar de där tvåfärgade i rosa o gult!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!