29 Bula (184)


Min fula, gula bula.

13 kommentarer:

  1. Åh, vad fyndigt! Har klurat länge på bul-temat, men inte kommit på något ännu! Snyggt fångat :)

    SvaraRadera
  2. Så bra lösning på temat!

    SvaraRadera
  3. Jäkligt bra foto! Strålande tolkning.

    SvaraRadera
  4. Att ett ägg kan vara så fint! Och att se gulan som en bula var en smart lösning på temat.

    SvaraRadera
  5. Ha ha det var kreativt tänkt!

    SvaraRadera
  6. En UFO bula, hahaa...! Klockrent och underbar lösning så går det när man fixar en Bula (Hoppas den var god)!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, efter att ha blivit hackad och vändstekt

      Radera
  7. *S* Ja, det är det ju! Härligt hur olika vi ser 0ch tänker kring alla teman! Jag inte alls hade tänkt på det som en bula!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bula med speglingar och allt. Och jag håller med de andra att det var en väldigt fiffig lösning på temat.

    SvaraRadera
  9. Vilken bra lösning till detta temat

    SvaraRadera
  10. Fast jag tycker den är fin, med protein och vitamin ;-)

    SvaraRadera
  11. kreativt! äggviteskummet ser läckert ut också!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!