226 Otur (301)


Otur att alla blåbär inte hinner mogna under säsongen.

7 kommentarer:

  1. Härligt med Amerikanska blåbär!!! Har tidigare haft det i många år men känns dumt att försöka här då jag har 3 meter till vilda! På förra stället trodde jag U varit framme för jag fick inga för de var alltid borta när de var dags för skörd och Gubben förneka det hela! Flera liter bara försvann och boven såg jag tillslut när busken åter länsades! Ingen nämnd med absolut inte glömd! Ett under jag fick ha mina uppbundna hallon ifred för där gick man till andra vildvuxna snår!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. häftig skillnad mellan bären! Snygga grenar o fin bakgrund!

    SvaraRadera
  3. Läcker bild! Älskar när det motivet är riktigt skarpt och bakgrunden är suddig och framhäver.

    SvaraRadera
  4. Alltid synd när bären inte kommer till användning. På min promenadväg till stationen finns enorma buskar med björnbär men tyvärr han de aldrig mogna i år.

    SvaraRadera
  5. En snygg bild blev det i alla fall. Läcker bokeh i bakgrunden och snygga vattendroppar på bären.

    SvaraRadera
  6. Så det är så där amerikanska blåbär ser ut. Jag blev lite brydd innan jag läste kommentarerna. Vacker röd färg på grenarna och snygg bokeh. Jag hoppas att ni fick smaka en del mogna bär under sommaren.

    SvaraRadera
  7. Men så hinner de ju bli fina fotomotiv istället :)

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!