64 Fantastisk (133)


Pärlhyacinter mot klarblå himmel, alltid en lika fantastisk känsla.

7 kommentarer:

  1. Om jag ställer min påse på räcket tror de tittar fram och låter sej fotograferas om jag hittar vilken påse från södern! Förresten har vinden tagit i så de åker nog ner innan de kommer snällt ner i jorden mina uppgrävda pärlhyacinter! Härligt fångat tur du inte bor i Kiruna då hade det varit i dimma och snö idag dina pärlor! Imorgon blir det din favorit!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Så sant! Naturens under är fantastisk

    SvaraRadera
  3. Härliga blommor mot härligt blå himmel.

    SvaraRadera
  4. En fantastiskt fin bild har du tagit också.

    SvaraRadera
  5. Härlig bildvinkel, så fint!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!