334 Vakna (298)


Dags att vakna nu?

8 kommentarer:

  1. Så fin h*n är. Ser lite förvånad ut när den vaknar upp.

    SvaraRadera
  2. Härligt att vakna upp när solen skiner:)

    SvaraRadera
  3. åh, dina kattporträtt är så obeskrivligt härliga! Snygg skugga som randar katten!

    SvaraRadera
  4. Ja de vill gärna ha upp en för natten är mera spännande! Har själv kattögon så det är säkert därför det är svårt med tidiga mornar! Sena mornar fördröjer också synen vad U ställt till med! Annars är det bra med en sån där stenvärmare själv har jag varma mattor jag inte gärna kliver på känns mera som de är ivägen! Tänk på vad husägare skulle spara pengar om de skaffa djur istället för Golvvärme okey inte en sån som jag skall vara Hundvakt åt nu i 3 veckor! Förra gången gjorde hon allt för att värma sej uppepå min Tjej men halka bara ner! Skall bli ett äventyr i 3 veckor för att se om hon fryser ihjäl då hon har nått som gjort henne pälslös sägs det!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. Men vilken goooding!

    SvaraRadera
  6. Va, va? Måste man kliva upp nu? ser kissen ut att säga.

    SvaraRadera
  7. Våga vägra vakna stiga upp!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!